جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

244
طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش

فضاهای اداری و تجاری: وقتی در مجتمع های تجاری جزیره کیش قدم می زنید قطعا طراحی داخلی و طراحی ویترین فروشگاه های برند های مطرح، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. با توجه به موقعیت اقتصادی این جزیره داشتن نمایندگی های فروش در آن برای این برندها مهم خواهد بود. بنابراین هر کدام از آن ها برای شاخص بودن در میان این همه فروشگاه های پر زرق برق لازم می بینند تا از طراحان داخلی مجرب کمک بگیرند.

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش

طراحان ری را استدیو در خصوص این پروژه چنین می گویند: در سال ۱۳۸۳ طراحی این پروژه با متراژ حدود ۱۵۰ متر مربع درمرکز تجاری پردیس ۲ جزیره کیش، از میان طرحهای ارائه شده از طراحان داخلی کشورهای امارات و فرانسه انتخاب و جهت اجرا به ما سپرده شد. در اینجا ما سعی نمودیم تا ایده ها و مفاهیم ذهنی خود را در غالب یک اثر احساسی و بیانگر به مخاطب خود عرضه نماییم و دراثراین برخورد متفاوت و نگاه اثر گذار این طرح مورد انتخاب کارفرما قرار گرفت. برای ما موضوع اصلی ایجاد مکانی به یاد ماندنی وچشمگیر بود، فضائی متفاوت که بتواند به عنوان نمایشگاه اصلی این شرکت درخارج ازکشور معرفی شود و به خوبی کاربری خود را به عنوان فروشگاه عطر بیان نماید. از این رو به دنبال الگوی فرمی و فضایی بودیم که با محتوای طرح تطابق داشته باشد و تصوری جدید از این گونه فضا ایجاد کند.

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش

پس از ترسیمات اولیه برای ساختار فضائی فروشگاه و نحوه گردش در آن به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به جای مدل متداول این گونه فروشگاه ها که پیرامون فضا بسته و حرکت تنها درمیانه آن میسر می باشد، از مدلی استفاده کنیم که درآن بتوان آزادانه پیرامون فروشگاه گردش کرد و کالای مورد نظر را انتخاب نمود، در واقع دسترسی به نمونه عطرها برای همه امکان پذیر باشد و فرد پس از جستجو و انتخاب نمونه دلخواه برای پرداخت آن به قسمت میانی مراجعه کند، بدین وسیله می توان روند انتخاب وخرید را برای خریدار و فروشنده آسان تر نمود. برای رسیدن به این منظور ما دیاگرامی با یک هسته مرکزی در میان و فضاهای جانبی در پیرامون پیشنهاد کردیم.

تلفیقی از هنر آسیایی با ظرافت فرانسوی در طراحی بوتیک

بنا برکاربری پروژه ما بیان بصری فرمها را به صورت سیال ، سبک و شفاف دیدیم که همانند عطر هنگامی که ازمنشاء خود برمی خیزد، در فضا آزاد شوند؛ این ایده یک سازماندهی مرکز گریز را ایجاب می کرد که ساختار اصلی فضا را شکل دهد. یکی از مهمترین عناصر در طراحی داخلی فضاهای تجاری، انتخاب رنگ متناسب با کاربری است در اینجا نیز ما به دنبال الگوی رنگی بودیم که گیرا و تاثیر گذار بوده و توجه خریداران را به خود جلب کند. در این زمینه، رنگی که جیوانچی درآخرین محصول خود از آن استفاده کرده بود پاسخ مناسبی به نظر می رسید، ارغوانی رنگی با بیان احساسی بالاست که جنبه ای دراماتیک وخیال انگیز داشته و وقتی در کنار رنگ صورتی قرار می گیرد چشم ها را به سوی خود جذب می کند.

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش

دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی

در جستجوی یافتن ایده ای که تمامی موارد فوق را پاسخگو باشد ما به تصویری انتزاعی از نیلوفرهای آبی رسیدیم، با گلی باز در میان و ساقه هائی که به پیرامون حرکت می کنند.گل نیلوفر سازماندهی فرمال مرکز گریز دارد و در فرهنگ شرق، نماد پاکی، تجسم زنانه و باروری است که این با کاربری زنانه فروشگاه هماهنگی موضوعی و مفهومی دارد. در این جا فرم گل استایلیزه شده و تغییر شکل یافته تا هسته اصلی فضای داخلی را تشکیل دهد. کلیه سطوح داخلی نیز همانند گلبرگ هائی گرداگرد این هسته چرخیده و به اطراف باز می شوند تا مبلمان و عناصر فضا را شکل دهند؛ این سطوح همانند گل در میان نقش های ظریف تر و در پیرامون تقسیم بندی های بزرگ تری را شامل شده و یک حرکت تجریدی از جزء به کل را شکل می دهند.

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش

مطلب پیشنهادی: طراحی ویترین مغازه برای جذب مشتری بیشتر

فرم تغییرشکل یافته گل از سقف به زمین و از زمین به سقف حرکت می کند، در نتیجه حالت دو بعدی کف را بهم زده و آن ها را با هم پیوند می دهد. سطوح برگرفته از فرم گلبرگها نیز، همچون رایحه ای که از گل بلند می شود در هم می پیچند و بالا می روند. مساله مهم در اینجا مدت زمان کم برای طراحی و ساخت پروژه بود و واقع بودن آن در جزیره کیش نیز روند اجرا را دشوارتر می نمود ، از این رو بخش مهمی از پروژه که پیچیدگیهای خاص اجرایی دارد در کارگاه و حین کار شکل گرفته است.

طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *