جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور

466
طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم آرایش

طراحی فروشگاه راه اندازی یک فروشگاه کفش ممکن است هدف ایده آل و پر شور و هیجانی به نظر شما برسد. اما داشتن شور و هیجان در کار شما را به موفقیت در فروش و جذب مشتری نمیرساند. برای اینکه مشتری جذب فروشگاه شما شود و مجبور به خرید شود؛ تکنیک های هوشمندانه ای وجود دارند.

این تکنیک ها شامل طراحی و دکوراسیون مناسب فروشگاه با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار می باشد. در ابتدا باید برنامه ریزی مطابق با مشتری هایی که سطح انتظارات شما را برآورده میکنند باشید.

اگر شما خواهان مراجعه کنندگان با کلاس و سطح بالا هستید؛ در طراحی و دکوراسیون فروشگاه باید از ویژگی ها و تزئینات لوکس استفاده کنید. در هر صورت فروشگاه کفش شما باید نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را تامین کند.

فضای بیرونی باید مشتری را به درون مغازه دعوت کند برداشت اول از جانب مراجعین مهم و حیاتی است. هدف طراحی بیرونی فروشگاه باید با تمرکز بر نمایش علامت و آرم مغازه به مصرف کننده باشد. فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت میکنند از این دسته اند. عناصر خارجی نیز باید روح موجودی فروشگاه را به بیننده انتقال بدهند.

فروش کفش ورزشی نیازمند یک فضای پر انرژی و پویا ست، به همین خاطر طراحی و دکوراسیون شاد و انرژی دهنده ای باید داشته باشد تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی ویترین فروشگاه اگرچه نمایش فروشگاه از نمای بیرونی ، به طور خاصی آن را معرفی میکند؛ طراحی یک ویترین برای تاثیرگذاری بیشتر مراجعین می تواند بازتاب بهتری داشته باشد. یک چیدمان صحیح با رعایت تمام نکات و در نظر گرفتن تمام جوانبی که یک مشتری را خواهان کفش های شما کند، برای برجسته کردن نام تجاری و تولیدات شما کفایت می کند.

نکته قابل توجه در این زمینه چیدمان؛ ترتیب خاص و مرتب و پرهیز از شلوغی و تجمع بیش از حد کفش ها در یک منطقه دید است. یک نمایش پر تجمع و شلوغ و کثیف به سرعت زیادی مشتری شما را فراری میدهد.

صندلی کافی هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است؛ در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد.

بنابراین صندلی های کافی و راحت از دیگر ویژگی های مهمی است که باید در طراحی مغازه خود اعمال کنید. علاوه بر این، صندلی راحت کمک می کند تا مشتریان احساس کنند فروشگاه شما میزبان همیشه پذیرای آنهاست و باعث تکرار مراجعه آنها به فروشگاه شود.

نورپردازی خوب نورپردازی در هر دو قسمت بیرونی و داخلی فروشگاه مهم است. طراحی یاستفاده متعدد از آینه تمام صندلی های راحت در جهان بدون استفاده خواهند ماند در صورتی که خریدار نتواند از یک آینه مناسب کفشی که به پا کرده را مشاهده کند.

استفاده ترکیبی از آینه های قدی و نیمه قدی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون است به این خاطر که به خریدار اجازه می دهد تا هر دو تصویر کوچک و بزرگی کفش خود را مشاهده کند. اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد؛ استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود.

نورپردازی خوب نیز میتواند به ایجاد محیطی گرم و استقبال کننده برای مشتریان منجر شود. فروشگاه هایی لوکس می توانند از نور طلایی همراه با خوش بوکننده فضا و در صورت داشتن مراجعین خانوادگی از نورپردازی استفاده کنید که فضا را شاد ، روشن و سفید نمایش بدهد. اجناس مهم و برتر فروشگاه را میتوان با نور پردازی مستقیم و سقفی، برجسته تر نمایش داد تا مراجعین تمایز آنها با دیگر اقلام فروشگاه را متوجه شوند.

از آنجایی که از اسم این مغازه هم پیداست خانم ها به آنجا بیشتر میآیند پس باید از روحیه خرید آنها با خبر باشیم و بدانیم چگونه در اوج مرتبی همه چیز را برای بهتر دیده شدن کجا و چگونه قرار دهیم پیدا کردن شی مورد نیاز با بهترین حالت ها:

۱) قابل دیدن بودن اجناس اما در مرتب ترین حالت

۲) دسته بندی از نظر جنسیت مواد مثل کرمهای صورت….کرمهای دور چشم…..کرمهای با مارکهای متفاوت و…………………

۳) از شلوغ کردن ویترین و طبقات بپرهیزید زیرا بیننده به دنبال شی خواسته خود گیج میشود و از خرید پشیمان یا فروشنده را کلافه میکند.بهترین حالت قرار دادن اشیا هم جنس یا هم مارک در جعبه های مقوائی مثل قوطی کفش اما همگی به یک ساز و یک رنگ ((((رنگ انتخابی برای مغازه)))) قرار داده در طبقات پایینتر دور از دید ((برای ساختن تنها باید از چسب های متری موجود در عرض زیاد با رنگ دلخواه قوطی های سفارشی یا کفش را کاور کنید درب قوطی یادتان نرود

۴) با توجه به دکور چوبی که البته نمیدانم به چه صورت است احتیاج به یک رنگ ثابت برای ویترین پاکت های خرید و حتی قاب ا آیینه که بسیار واجب است و….حتی کارت مغازه .رنگی میان صورتی و سرخابی رنگ است…….یا سی رنگ یا طلایی تیره که فکر نمیکنم به راحتی و خوبی بتوان آن را در آورید

۵) ویترین را به یک مارک لوازم آرایشی یا یک عطر خاص اختصاص دهید…..

۶) ویترین شلوغ فراموش شود…..

۷) باید طوری ویترین را ترتیب دهید که بیننده یا خریدار را به داخل مغازه بکشانید

۸) پوستر های مارکهای آرایشی و عطر ها بهترین دکور با پس زمینه ای که به رنگ انتخابی هم خوان باشد بهترین برای ویترین و داخل مغازه است

۹) آیینه را فراموش نکنید اگر دیواری دارید که طبقه بندی ندارد و پشت پیشخوان هم قرار نمیگیرد از آیینه در اندازه حد اقل ۴۰در۷۰ استفاده کنید فرم دلخواه اما در این ابعاد بهتر است دو یا سه آیینه به دیوار داشته باشید……..

۱۰) اگر کفپوش همخوانی رنگی با وسایل انتخابی شما ندارد یک گبه یا گلیمهای کوچک ((۵۰ در ۷۰ حد اکثر)) استفاده کنید. ستفاده متعدد از آینه تمام صندلی های راحت در جهان بدون استفاده خواهند ماند در صورتی که خریدار نتواند از یک آینه مناسب کفشی که به پا کرده را مشاهده کند.

استفاده ترکیبی از آینه های قدی و نیمه قدی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون است به این خاطر که به خریدار اجازه می دهد تا هر دو تصویر کوچک و بزرگی کفش خود را مشاهده کند.

اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد؛ استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود. راه اندازی یک فروشگاه کفش ممکن است هدف ایده آل و پر شور و هیجانی به نظر شما برسد. اما داشتن شور و هیجان در کار شما را به موفقیت در فروش و جذب مشتری نمیرساند.

برای اینکه مشتری جذب فروشگاه شما شود و مجبور به خرید شود؛ تکنیک های هوشمندانه ای وجود دارند. این تکنیک ها شامل طراحی و دکوراسیون مناسب فروشگاه با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار می باشد. در ابتدا باید برنامه ریزی مطابق با مشتری هایی که سطح انتظارات شما را برآورده میکنند باشید.

اگر شما خواهان مراجعه کنندگان با کلاس و سطح بالا هستید؛ در طراحی و دکوراسیون فروشگاه باید از ویژگی ها و تزئینات لوکس استفاده کنید. در هر صورت فروشگاه کفش شما باید نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را تامین کند. ضای بیرونی باید مشتری را به درون مغازه دعوت کند برداشت اول از جانب مراجعین مهم و حیاتی است. هدف طراحی بیرونی فروشگاه باید با تمرکز بر نمایش علامت و آرم مغازه به مصرف کننده باشد.

فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت میکنند از این دسته اند. عناصر خارجی نیز باید روح موجودی فروشگاه را به بیننده انتقال بدهند. فروش کفش ورزشی نیازمند یک فضای پر انرژی و پویا ست، به همین خاطر طراحی و دکوراسیون شاد و انرژی دهنده ای باید داشته باشد تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی ویترین فروشگاه اگرچه نمایش فروشگاه از نمای بیرونی ، به طور خاصی آن را معرفی میکند؛ طراحی یک ویترین برای تاثیرگذاری بیشتر مراجعین می تواند بازتاب بهتری داشته باشد. یک چیدمان صحیح با رعایت تمام نکات و در نظر گرفتن تمام جوانبی که یک مشتری را خواهان کفش های شما کند، برای برجسته کردن نام تجاری و تولیدات شما کفایت می کند.

نکته قابل توجه در این زمینه چیدمان؛ ترتیب خاص و مرتب و پرهیز از شلوغی و تجمع بیش از حد کفش ها در یک منطقه دید است. یک نمایش پر تجمع و شلوغ و کثیف به سرعت زیادی مشتری شما را فراری میدهد. صندلی کافی هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است؛ در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد.

بنابراین صندلی های کافی و راحت از دیگر ویژگی های مهمی است که باید در طراحی مغازه خود اعمال کنید. علاوه بر این، صندلی راحت کمک می کند تا مشتریان احساس کنند فروشگاه شما میزبان همیشه پذیرای آنهاست و باعث تکرار مراجعه آنها به فروشگاه شود.

نورپردازی خوب نورپردازی در هر دو قسمت بیرونی و داخلی فروشگاه مهم است. طراحی یک نورپردازی خوب نیز میتواند به ایجاد محیطی گرم و استقبال کننده برای مشتریان منجر شود.

فروشگاه هایی لوکس می توانند از نور طلایی همراه با خوش بوکننده فضا و در صورت داشتن مراجعین خانوادگی از نورپردازی استفاده کنید که فضا را شاد ، روشن و سفید نمایش بدهد. اجناس مهم و برتر فروشگاه را میتوان با نور پردازی مستقیم و سقفی، برجسته تر نمایش داد تا مراجعین تمایز آنها با دیگر اقلام فروشگاه را متوجه شوند.

استفاده متعدد از آینه تمام صندلی های راحت در جهان بدون استفاده خواهند ماند در صورتی که خریدار نتواند از یک آینه مناسب کفشی که به پا کرده را مشاهده کند. استفاده ترکیبی از آینه های قدی و نیمه قدی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون است به این خاطر که به خریدار اجازه می دهد تا هر دو تصویر کوچک و بزرگی کفش خود را مشاهده کند.

اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد؛ استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود. صندلی کافی هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است؛ در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد.

بنابراین صندلی های کافی و راحت از دیگر ویژگی های مهمی است که باید در طراحی مغازه خود اعمال کنید. علاوه بر این، صندلی راحت کمک می کند تا مشتریان احساس کنند فروشگاه شما میزبان همیشه پذیرای آنهاست و باعث تکرار مراجعه آنها به فروشگاه شود.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم آرایش آقای پناهنده

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

افزودن دیدگاه جدید

یک پاسخ به “طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور”

  1. دانلود آهنگ جدید گفت:

    سلام.وبسایت جالبی دارید.خیلی
    زحمت میکشید بابتش و ازین بابت کمال تشکر رو دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *